ŠportŠport

Pohyb potrebujeme aj doma. Máme tip na video tréningy zdarma

 Janka Šimkovičová   27.03.2020   2

Chýba vám vaše cvičenie vo fitku? Alebo naopak, chcete začať s cvičením lebo teraz máte čas? Aj doma sa to dá. Predstavíme vám vedené online tréningy, ktoré teraz môžete cvičiť až dva týždne bezplatne.

 

Portál Cvičte.sk prišiel s výzvou Nebuď Lokša a zapoj aj deti,

aby ľudia doma využili čas aj na cvičenie. Ostali sme doma uväznení, prirodzeného pohybu máme naozaj málo. Imunitu však posilňuje aj pohyb, preto je potrebné sa hýbať aj doma. Ak vám chýba to, aby vás niekto v tréningu viedol, sprevádzal a motivoval, nemusíte zúfať. Presne takto sú zostavené video tréningy SUPER BODY, ktoré teraz môžete cvičiť až dva týždne úplne zdarma.

Každý si nájde vhodný tréning


Vo výzve nájdete tréningy pre začiatočníkov, ale aj pokročilých. Zacvičiť si môžete silovo-kondičný tréning, pilates, alebo si dáte poriadne do tela s HIT tréningom. Tréningy vedú profesionálne slovenské trénerky, ktoré všetky cviky poriadne vysvetlia a vy tak budete vedieť, ako cvičiť správne. Trénerky majú dlhoročné skúseností so skupinovými tréningami, takže verte tomu, že vás dokážu namotivovať aj priamo vo vašej obývačke. Čo vám môžeme garantovať je, že vás cvičenie bude baviť.

Zapojte aj deti


Cvičiť popri vás môžu aj deti. Karanténa im vzala prirodzený pohyb, museli sa vzdať športových krúžkoch a tí, ktorí bývajú v bytoch ostali úplne bez pohybu. Prizvite ich k sebe a cvičte spolu. Môžu s vami behať na mieste, skákať, či drepovať. Dajte si spoločné výzvy a motivujte sa vzájomne. Stanete sa pre nich vzorom a kto vie, možno si tento spoločný návyk uchováte aj po skončení karantény.

Všetko stíhate


Pokiaľ máte problém s časom, nemusíte sa báť. Každý tréning si odcvičíte do 30 minút. Pokiaľ chcete viac, pokojne si ich skombinujte, ako vládzete. Je veľmi dôležité, aby každý tréning mal hlavu a pätu a bol zostavený zmysluplne. Preto video tréningy SUPER BODY obsahujú vždy rozcvičku, hlavný tréning a záverečný strečing. Počas tréningu precvičíte celé telo, čiže žiadne “lokálne” cvičenie vám nehrozí. Cvičíte tak, aby to pre vaše telo malo zmysel a vy ste zároveň na sebe videli efekt z cvičenia.

Ako sa zapojíte?


Veríme, že sme vás dostatočne navnadili. Čo potrebujete urobiť? Zaregistrujte sa na stránke www.nebudloksa.sk  a cvičte. Využite možnosť cvičiť kvalitné tréningy dva týždne úplne zadarmo.

5 dôvodov, prečo začať cvičiť doma


1. Pohyb posilňuje imunitu
2. Udržíte sa v kondícii a nebudete priberať. Naopak, pokiaľ si vytvoríte návyk, podarí sa vám schudnúť a spevniť telo
3. Oddýchnete si psychicky. Pohyb pomáha znižovať hladinu stresu
4. Budete sa cítiť pozitívne naladení. Pri cvičení sa vyplavujú endrofíny, tzv. Hormóny šťastia
5. Cvičením zabavíte seba, ale aj deti.

Pozrite sa, aké tréningy vás vo výzve čakajú

Pozrite si ukážku z tréningov, aké na vás vo výzve Nebuď Lokša čakajú.

https://www.youtube.com/watch?v=BSZwEMk7K6E&t=1s

https://www.youtube.com/watch?v=xc9Kym6tPCs

https://www.youtube.com/watch?v=E6UOwa2O5j8&t=2s

Odosielam Váš hlas...
Zatiaľ nehodnotené. Budete prvý!
Kliknite na hviezdičky pre ohodnotenie článku.
Zaujíma vás niečo iné k téme Zákony a rodič?
Najčítanejšie
Recept týždňa
Hľadáte:
Komentáre k článku
Aneta napísané 17.05.2020 15:47

aj my chodime vonku. Hlavne deti. Ideme do parku, kde oni doslova lietaju na bicykli a uživaju si to. Deti to potrebuju

ZenaLena napísané 15.05.2020 14:52

tiež sa snažim s detmi cvičit. Bud si doma zacvičime lahku jogu , alebo sadneme na bicykle a ideme vonku na čerstvy vzduch

smile zwinker Big Grins Confused Cool Cry Eek Evil Frown Mad Mr. Green Neutral Razz Redface Rolleyes Sad Surprised





tehotenstvo
Musí novorodenec plakať?
11.08.2020   0
Narodenie je pre dieťa šok. Ako sa dá popôrodný šok zmierniť?
Vaginálny pôrod ako rizikový faktor inkontinencie?
11.08.2020   0
Vaginálny pôrod má na svedomí výrazné morfologické zmeny panvového dna. Zmeny a ich dopad súvisia najmä s vekom ženy, kedy vchádza do svojej prvej gravidity.
Amniotómia, alebo... v čepčeku sa narodil!
07.08.2020   3
Encyklopédia zdravotnej sestry hovorí, že je to prepichnutie amniónu (zárodočnej blany). Mamičkovsky tomu hovoríme pretrhnutie plodových obalov alebo pustenie vody počas pôrodu. Nemýľte si to prosím s iným zákrokom – amniocentézou.
babetko
Ako pôsobí reč dospelých na vývin reči detí
15.08.2020   0
Teórie o vývine detskej reči nie sú jednotné, no zhodujú sa na kľúčových prvých troch rokoch života dieťaťa. Rodičia však s deťmi hovoria málo.
Horúca téma: prehriatie u detí
14.08.2020   0
Pre malé deti sú letné horúčavy naozaj nebezpečné. Nemajú totiž ešte vyvinuté termoregulačné mechanizmy a prehriatie alebo úpal sa u nich dostavia oveľa rýchlejšie ako u dospelých
Ako upratať spolu hračky a zahrať sa pri tom
13.08.2020   0
Potrebujeme upratať ... ... a strašne sa nám nechce. Môžete sa skúsiť zahrať.
detské choroby
Sezóna paliny a ambrózie ohrozuje alergikov
12.08.2020   0
August a september sú mesiace, kedy je pre mnohých alergikov veľmi nebezpečné intenzívne kvitnutie ambrózie a paliny (celá ich peľová sezóna trvá od júla do októbra).
Kožná pleseň nôh
07.08.2020   0
Mykóza pokožky nôh, inak označovaná ako „atletická noha“ alebo interdigitálna kandidóza (medziprstná) je stav, kedy postihnutý pociťuje silné svrbenie. Na koži nemusia byť viditeľné iné známky postihnutia plesňou (olupovanie, začervenanie).
Protikvasinková diéta
03.08.2020   3
Ponúkame vám užitočné informácie o tom, čo jesť a čomu sa radšej vyhnúť, ak sa kvasinky stanú nepríjemnou súčasťou vášho života.
zvery
To Čo? Si o nás mačky myslia
13.08.2020   0
Ako nás vidí mačka? Sme pre ňu mačiatka? Adoptívni rodičia? Súrodenci? Podávači potravy?
Prečo psy jedia trávu
03.08.2020   1
Väčšine psov tráva chutí. Podľa prieskumov je tráva rastlinkou, ktorú psy jedia najčastejšie. Ale prečo je to tak? Má nejaké neznáme vitamíny? Čo na nej psy vidia?
Cestovanie so psom
28.07.2020   2
Je prirodzené, že si myslíte, že sa váš psík necíti v klietke dobre. Neprenášajte ale tieto svoje pocity na vášho psa. Prepravka im nevadí a niektorí sa dokonca v nej cítia bezpečnejšie.