Bubbleology získalo prestížne ocenenie Superbrands

ts 0

Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands udelili spoločnosti Bubbleology cenu Slovak Superbrands Award 2016, čím sa Bubbleology zaradilo do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky.

Ocenenie Superbrands je potvrdením kvality značky a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach. 

O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi Brand Council-u sú najuznávanejší slovenskí odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.

Ocenenie v projekte Superbrands považujem pre našu spoločnosť za veľký úspech. Je to nielen odraz kvality našich výrobkov, ale aj podčiarknutie samotnej hodnoty značky Bubbleology, ktorá si na slovensksom trhu získava stále nových fanúšikov.

Bubbleolgy každý mesiac prináša novinky v podobe netradičných kombinácii ovocných a mliečnych drinkov ako aj mnoho ďalších výrobkov ako sú raw tyčinky, zmrzlina či mochi. Snažíme sa o to, aby každá návšteva pobočky znamenala pre zákazníka zážitok nielen z chutí, ale tiež z výnimočných procesov pri príprave čaju, hovorí Ivo Pacovský, Country Manager Bubbleology Slovensko.

 

Medzinárodný program Superbrands 

Tento program vznikol bol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele:

  • uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a 
  • prezentovať pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili, značky hodné nasledovania.

Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council ma pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.

1 Hviezdička2 Hviezdičky3 Hviezdičky4 Hviezdičky5 Hviezdičiek (Žiadne hodnotenia)
Loading...

Pridaj komentár